Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

søndag 19. juni 2011

Magnolia, oppussing og litt ferieplaner:)


Vi er så heldige å ha masse flotte blomster og busker i hagen. Sånn er det når en overtar et gammelt hus med opparbeidet stor hage:). Vi har rensket ut en del for at det skal se mer oversiktlig ut, det var flere busker som vokste inni hverandre og overtok hele bed. Men de to magnolia-buskene har vi passet på så godt vi kan. Vi har den lilla som er over her og en hvit. Den hvite tror jeg dessverre har tatt turen i vinterværet i fjor:(. Den ser iallefall rimelig tørr og død ut og har veeeeldig lite grønt på seg. Synes det er så dumt. Flotte blomsterbusken... Jaja, sånn er det vel. Vi får kose oss med den vi har:).

Ellers driver vi med oppussingsarbeid i gangen her. Det vil si at alle vegger og tak har blitt rensket for kledning... og trappen er tatt ut i garasjen!!! Den skal pusses og slipes og oljes og diverse... Ser for meg at dette blir et evighetsarbeid:). Men gleder meg til det er ferdig.
Det at trappa er borte betyr at jeg ikke har like lett tilgang på å legge inn bilder og ordne med bloggen siden datarommet er oppe. Så da blir det litt så som så med bildene her fremover tenker jeg. Får vel ta et rassia innimellom og klatre opp stigen som står i gangen og legge inn litt bilder og kose meg med bloggen. Men enn så lenge har jeg ikke hatt noe god tid til det.

Prøver å titte innom de fleste, men kan vel dessverre si at det blir litt nedprioritert. Nå er det tapetbøker, lampereklamer, flisegulv og slikt jeg bruker tid på. Og litt ferieplanlegging da, det er jo ikke til å komme utenom. Planlegger hvilke byer vi skal innom og slikt. Vi skal på bilferie i Danmark/Tyskland/Frankrike:). Har for eksempel tenkt oss innom nydelige Colmar i Alsace/Frankrike. Her var vi også for to år siden og falt pladask for denne skjønne byen:




Vel, ønsker dere alle en flott søndag videre, så blogges vi;).

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset om plassen dere vil innom på kjøreturen deres
    Vi skal også på bilferie i Europa i år
    Aner du om det er lurt å booke alle hoteller på forhånd??vi er 3 stk som skal på tur

    SvarSlett
  2. Nydelig Magnolia!
    Spennende med oppussing.
    Nydelig by dere skal til i ferien.
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...