Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 24. juni 2013

Tør jeg....

Skal, skal ikke..... Jeg har skikkelig lyst å melde meg på KK-mila i år.... Men tør jeg?

Her er link med informasjon til de som lurer på hva det er:): KK-mila 2013.

Jeg har aldri likt å løpe eller jogge, så vet egentlig ikke hvor dette kicket kommer fra. Men jeg kjenner jeg har lyst å prøve, og jeg synes det er greit å ha noe å motivere seg mot fremover.

Det første jeg må tenke på er om nakken og skuldrene klarer det, er veldig sensitiv i de områdene. Så jeg tar det rolig nå i starten. Men jeg har fått GO fra naprapaten, så lenge jeg ikke kjenner noen vondter og tar det rolig:).  Gode sko må jeg også ha, men utenom det er det vel bare å trene seg opp tenker jeg:). Hvis jeg ikke skulle bli i toppform er det vel mulig å gå deler av løpet også...

Jeg har skrevet ned treningsforslag som jeg fant her, og begynte faktisk allerede sist uke. Så får vi se om jeg er like flink denne uka....;). Hjelper jo også på dersom jeg får med meg ei venninne eller to, vet jeg iallefall har ei som har lyst så får vi se....



Har noen av dere vært med på dette og har noen erfaringer?

3 kommentarer:

  1. Det må være veldig kjekkt å være med på,eg har aldri vært med og eg liker ikkje å hogge eller springe men visst ein kan gå fort så hadde det vært topp for meg,spennende å være med på slikt:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Go for it! jeg har trua :)
    Jeg har fått tips om å begynne med 3-4 km og så øke 1 til 1,5 km i uka frem til man når det målet man har satt seg :)

    Lykke til! :D

    SvarSlett
  3. Kjekt å prøve ut noe nytt :D Go for it !!!:)
    Eg derimot, kunne ikkje gjort det;) Alt for dårlig kondis og helse til det nå:P
    Men kansje eg skal sette det som ett mål engang ;)?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...