Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

torsdag 28. april 2011

Hagegleder!

De siste ukene har vi fått arbeidet en god del i hagen, kjempeherlig. Godt å ha slikt gjort før sommeren setter inn, da kan vi bare drive vedlikehold. Nå er nesten alle bed rusket skikkelig opp i, lagt på med stein eller bark og plenen er klippet flerfoldige ganger og begynner å bli tykk og fin. Skal snuse litt rundt med kameraet senere og få tatt litt nye bilder tenker jeg.

Lekehytta er også nyvasket og ryddet og klar til mange timers glad barnelek!!! Herligherlig!

Minstegutten koste seg her inne for første gang:)

Har fått en krukke med lyng på terrassen

Snuppa i koselig Barbie-lek på gresset


Nyplantede stemorsblomster:

det blir en del kopper kaffe som går med når vi steller med hage;)

Mellomsten koser seg med litt alenetid i hytta:)


I dag har vi hatt nok en nyyyydelig dag. Har vært mye ute i hagen allerede og har hatt koselig besøk av
Ja(vel)net og poden hennes. Nå sover lillegutt sin andre lur og jeg benytter bittelitt tid til oppdatering på dataen:). Ønsker alle sammen en fin dag videre!

5 kommentarer:

  1. Gubbanari for ei fine lekehytte :) Nå har det seg slik at eg e på jakt itte hytte. Og då må eg sjølsagt spør kor du har fått tak i den?

    SvarSlett
  2. Fantastisk lekehytte!

    sv: jeg fikser headeren når jeg kommer meg hjem og får tid :)
    Liker å pussle med sånt jeg, og se på den som en takk for alle de superhyggelige kommentarene du har postet på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. For en flott lekehytte!
    Nydelige bilder!
    Jobber også i hagen slik at det bare blir vedlikehold senere.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  4. Her er neste utkast :)
    Prøvde å finne en mailadresse å sende den på men klarte visst ikke det :)
    http://farm6.static.flickr.com/5062/5665854038_7be76044e3_o.jpg

    SvarSlett
  5. Å, for en herlig lekestue! Kjempefin, her regner jeg med de koser seg :)
    Ha en fin helg!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...