Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

tirsdag 25. januar 2011

Risposer til en venninne:)

Jeg har sydd et par risposer til en venninne tidligere, og hun + barna har brukt dem kjempemye. De har nærmest kranglet om dem sier hun:), kjekt at ting blir brukt! Nå er begge risposene på mystisk vis forsvunnet så hun har bestilt et par nye av meg. Dersom noen vil bestille tar jeg 150 kr pluss porto.

Risposene varmes et par-tre minutter på høy effekt i mikroen så er de varme og deilige etterpå. Kjekt å ha med seg i en kald seng for eksempel:). Nå er begge risposene på mystisk vis forsvunnet så hun har bestilt et par nye av meg.

Jeg har sydd en ganske jentete (elsker stoffet med japanske jenter fra Stoff og Stil), men siden det er en gutt også i familien laget jeg den andre med mer "guttefarger". Grunnstoffet kommer fra en lokal butikk, Bikuben. Den måtte det bli et par applikasjoner på ellers hadde den blitt så kjedelig. Applikasjonene er laget av en gammel duk.

 Skal til venninnen min i kveld og skal overlevere disse da, håper de faller i smak:).

Kjekt at så mange har meninger om kanelisvingen-navnet for et par innlegg siden, hehe. Mange som ikke har hørt ordet før, mens andre bruker det også! Artig:).

Her er alle friske og raske og det er nyyyyydelig. Mellomsten har fått time til øre-nese-hals- lege allerede neste uke så da skal vi inn og sjekke om han skal ha dren. Ungen ble jo en helt annen når trommehinna sprakk stakkars, han har nok hatt mye vondt.

Ønsker alle en fortreffelig fin og festlig tirsdag!!!
Her kommer en liten utfordring til dere alle fra meg: Hvis du tenker noe fint eller kjekt om en person i dag- så la han/henne få vite det!!!!! 

6 kommentarer:

  1. Så smart. At jeg ikke har tenkt på det før...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Stilige risposer du har sydd.
    Har oppdatert til 3 lodd.
    Nydelig utfordring, den tar jeg gjerne.
    Ha en fin tirsdag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  3. Heisann!!

    Ja de er så deilige..Har sydd noen slike opp gjennom årene..Bruker de hver dag selv,og har solgt mange..
    Gøy å gi bort noe som blir brukt..Mye fint du lager her,kommer nok tilbake til deg:)

    Ha en fin onsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Nå sover endelig lille bulle sammenhengende, så kan legge igjen spor etter meg også!

    Dette var jo kjemesmart, så flink du er!
    Ha en flott kveld videre.
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Så flotte risposer.. ante ikke at en kan lage slike selv.. spør nok dumt nå, men hva fyller du de med??
    Marianne

    SvarSlett
  6. Hei og tusen takk for svar på bloggen min.. skal jammen prøve meg på dette..
    Ellers veldig hyggelig at du har lagt deg som følger hos meg..
    Sees
    Klem Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...