Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 3. desember 2012

Pepperkaker!

Vi er i desember og snøen ligger hvit og kram utfor, og skal vi tro værmeldingen så kommer det til å være slik helt frem mot jul! Nydelig!
Pepperkakene er i boks, selv om jeg tror vi snart må lage en ny ladning:). Jeg og ungene hadde oss en bakedag der vi lagde hauger med pepperkaker og glasur i flere farger. Kjempekoselig! Med julemusikk i bakgrunnen er dette en av mine favorittsysler nå i førjulstiden!






Linker innlegget til "Alt som er vakkert" der mandagstema denne uken er desember-stemninger.

5 kommentarer:

  1. Ser verkligen smaskens ut!
    Ha en fin vecka och spar lite kakor till jul.
    Kram Meta

    SvarSlett
  2. Åh...vilken glädje och lycka det är i dina bilder!

    SvarSlett
  3. Pepperkakebaking er såå kos!

    koselige bilder!
    klem

    SvarSlett
  4. Så koselig med pepperkakebaking, og så fine de ble. Jeg har handlet inn en mine-kjevle til Adrian, så blir snart pepperkakebaking her og.
    Ha en flott dag.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...