Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

tirsdag 28. august 2012

Gullkorn fra barnemunn....

De sier mye rart de små, det skal være visst. Er ikke alt jeg husker på i ettertid så jeg prøvde en periode å skrive det ned, men det går jo fort i glemmeboka. Kanskje like greit å skrive det ned her innimellom, så glemmer man det iallefall ikke:).
Iallefall- jeg stod på badet på søndag og sminka meg. Minsten på to år stod på krakken sin og lekte med smurfene i vasken. Alle kvinner vet at sminking ikke er noe spesielt pent syn- særlig ikke når man skal ta på mascara... Det så ut sånn ca som dette:

Det er minstesøstera mi som har laget tegneserien:)


Da er det minsten ser opp på meg og sier: Du ser ud som ei ugla......!
...og jeg kan vel ikke akkurat være uenig med ham heller....


Uhuuu :).

8 kommentarer:

  1. Hehehe, herlig! De kan virkelig få sagt det ja. :-)

    SvarSlett
  2. hehehe... elsker gullkorn fra barnemunn. di sier så mye rart og herlig! :)

    SvarSlett
  3. Hei søte!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg igjen, herlighet som tiden flyr. Med ny jobb og vannlekkasje i hus blir det ikke mye tid til å besøke søte medbloggere, dessverre. Har hatt mest fokus på å lage innlegg, men nå var det jammen godt å få tid til å besøke deg :)

    *slår meg på låret og ler høyt* Barn kan og få sagt. Skjønne og herlige om hverandre!

    Takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg, leser hver eneste flere ganger og smiler masse for meg selv (må nesten være blogger for å forstå det tror jeg *ler*)

    Ikveld skal jeg ta fram strikkepinnene og kose meg.
    Fineste tirsdagskvelden!
    klemklem

    SvarSlett
  4. Ha ha ha, kremkommentar! Og kul tegning.

    SvarSlett
  5. hahahaha ;) fantastisk kommentar!

    SvarSlett
  6. Hahaha, flira høgt. Knallbra sagt. Kommer ikke til å kunne sminke meg igjen uten å si "Hooooooo" ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...