Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

søndag 4. desember 2011

Ventetid....

Det er ventetid: førjulstid, mye kos, mye latter og ganske travelt for de fleste :).
Jeg ligger for en gangs skyld godt an og prøver å kose meg med de små ting mens vi venter. Som det å pynte med nisser, engler og flotte amaryllis, og å lage julekaker sammen med ungene. Kjempekos.

Viser dere her adventsstjerna vår som vi har hatt i flere år, er kjempefornøyd med den. Helt enkel og veldig koselig etter min smak :).




Med dette bildet er jeg med i Øyeblikks konkurranse; Ventetid.

6 kommentarer:

  1. her ligger vi også godt an, for en gangs skyld :)
    Julen skal ikke bare være stress og mas, så jeg begynte tidlig med presangene, og er så og si ferdig å pynte, så førjulstida bare kan nytes med ungene.. :)

    SvarSlett
  2. Herlig tid. Gleder meg til det året jeg faktisk ikke jobber mot eksamen i juletiden! Nyt det :)

    Klem fra Ena

    SvarSlett
  3. Planane mine fekk seg ein liden knekk me ein hastetur t London, men fant ein preseng og to her og, så vil fremdeles kalla d ein vinn/vinn situasjon :)
    Ha ei fortreffelige førjulstid :)

    SvarSlett
  4. Flott bilde og flott tekst! det er en fin tid vi er inne i nå <3

    SvarSlett
  5. Vente tida er vel den beste??? godt du nyter den! Det skal jeg gjøre i helga, har fri :) lykke til med bildet :)
    GB

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...