Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

fredag 3. januar 2014

Nytt år, nye muligheter - og kanskje en liten oppsving her på bloggen?



Nå var 2014 kommet, fort som bare det. Vi har hatt ei deilig jule og nyttårsfeiring med familie og gode venner, og er nå opplagt og veldig klare for hverdagen igjen :).
Håper og tror det nye året bringer med seg mye bra for de fleste! Godt nyttår til alle sammen!!



Bloggen har ligget i dvale en stund, men jeg håper at jeg får motivasjonen og skrivelysten litt tilbake i det nye året :). Så forhåpentligvis; "snakkes" snart :).

2 kommentarer:

  1. Hei :) Eg har herved sendt deg ein liebster-award! :) Eg har ti spørsmål te deg som eg håpe du kan og vil svara på og ein klar og tydelig beskjed om at eg lige bloggen din :) Så håpe du komme i gang ijen me bloggingå :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, herligt. Eg vet isje heilt ka ein liebster-award e, men kom med spørsmålå du;). Eg vil og igang med blogging igjen, e bare littebitt treeeeege :). Masse takk for at du lige bloggen min, right back at you;).

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...