Jeg sitter her og lever,
beruset i nuet
intet mer jeg krever.
Henrik Ibsen

mandag 16. april 2012

Street Photography!

Øyeblikk.net har ny konkurranse gående. Denne gangen er temaet: "Street Fotography". Her er det jo utrolig mange med kule bilder som har meldt seg på allerede. Jeg må jo kaste meg med jeg også :)
Bildet mitt er fra San Gimignano, Italia. Snuppa løper gjennom en avsidesliggende, tom gate. Synes det er et herlig og sommerslig bilde. Minner meg om Italias varme, gode, deilige dager med mange spennende steder å se :).


Kikk innom her for å se flere flotte bilder!!!


11 kommentarer:

  1. Flott bilde du deltar med Hege!
    Hørtes ikke feil ut med en tur til varmere strøk nå nei!!:-) Godt man kan drømme seg litt bort ved å se på bilder innimellom!
    Lykke til i konkurransen!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Herlikt bidrag..

    Ha en fin kveld..

    Britt.

    SvarSlett
  3. herlig bilde som vekker minner fra ferier i italia )

    SvarSlett
  4. Så fint bildet var!
    Lykke til :)

    SvarSlett
  5. Kjempefint bilde! Lykke til :)

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde med god romfølelse, og der jenta mot lyset vitner om sommer og glede.

    SvarSlett
  7. Flott bilde! Elsker disse gamle mursteins - borgene/-husene!

    Lykke til :)

    //Beate

    SvarSlett
  8. Så nydelig bilde! Lykke til i konkurransen :)

    SvarSlett
  9. Et veldig fint bilde Hege!! : )

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...